Barion Pixel

Szállítási és fizetési információk

Házhozszállítás és automata átvétel a FoxPost ill. GLS futárszolgálattal:

név: FoxPost Zrt.
Székhely: 3200 Gyöngyös, Batsányi utca 9.
telefonszám: +36 1 999 0369
honlap: www.foxpost.hu

név: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Székhely: 2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.
telefonszám: +36-29-88-67-00
email: info@gls-hungary.com

Házhozszállítás esetén  a megrendelések beérkezését követően a Szolgáltató összekészíti a megrendeléseket és átadja a futárszolgálatnak. Ezt követően futárszolgálattal kell tartania a kapcsolatot, aki értesíteni fogja a csomag szállításával kapcsolatos időpontról e-mailben és/vagy telefonon egyaránt. A kiszállítás várhatóan 1-3 munkanap.

Személyes átvételre egyelőre nincs lehetőség.

Csomagponti átvételi mód esetén, Ön már a webáruház oldalán a rendelésnél kiválasztotta azt címet, ahonnan át szeretné venni a megrendelését. A csomag megérkezéséről e-mailben vagy SMS-ben fog értesítést kapni.

FoxPost csomagautomata

Ha Ön a FoxPost csomagautomata szolgáltatását választotta, akkor a csomagját az Ön által kiválasztott telepített csomagautomata helyszínén veheti át. Ha a csomag beérkezett a csomagautomatába, akkor e-mailben vagy SMS-ben kap értesítést amelyben szerepelő kód mely csomagjához tartozó nyitókód. A szállítási idő várhatóan 2-4 munkanapra tehető.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a kiszállítás késedelméért, illetve az áru átadásának elmaradásáért, ha az különösen, de nem kizárólagosan az alábbi okokra vezethető vissza a Megrendelő nem érhető el az általa megadott szállítási címen a Megrendelő valótlan, pontatlan, vagy hiányos adatokat közöl. A Megrendelő köteles a termék csomagolásának sértetlenségét átvételekor ellenőrizni, megfelelő teljesítés esetén a terméket aláírásával átvenni, elismerve ezzel a teljesítés tényét, helyét és időpontját. Ennek megtörténte esetén a Szolgáltató hiányosságokra vonatkozó kifogást nem fogad el. A Szolgáltató minden esetben megfelelően gondoskodik a csomag megfelelő, szállításra alkalmas csomagolásáról.

A minimum rendelési összeg 5.990 Ft rendelésenként.

 A webáruházban lehetősége van fizetési módként választani:

Az alábbi dokumentum leírása a V-System Team Kft. (a továbbiakban Szolgáltató) tartozó játékvarázs.hu fizetési feltételeit tartalmazza. A webáruházból való rendelés esetén tájékozódjon az alábbi ismertető anyagból.

Banki átutalás

A Szolgáltató lehetőséget biztosít a webshopból történő rendelések vételárát banki előre utalással teljesíteni.

Kedvezményezett neve: V-System Team Kft.
Pénzintézeti neve: CIB Bank Rt.
Bankszámlaszám: 10701331-67439245-51100005
Közlemény: megrendelés száma

A Szolgáltató a vételár bankszámláján való jóváírás után, teljesíti a rendelést. Utaláskor a közlemény rovatba a rendelés számát kell feltüntetni. Banki előre utalás esetén nincs kezelési díj.

Online bankkártyás fizetés

A megrendelt termékek vételára online bankkártyás fizetéssel is teljesíthetők. Erre a lehetőségre az Barion  biztonságos fizetési rendszere lett biztosítva. A fizetés a bank saját titkosított rendszerén keresztül történik. A vásárlónak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál az “Online bankkártyás fizetés” mezőre kattint, majd a Bank fizetési oldalán a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadja.

A Barion a dombornyomott VISA és MasterCard, Visa Electron és MasterCard Electronic illetve Amex kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben kerülnek elfogadásra, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi!

Vásárlás előtt, ha nem biztos abban, hogy a kártyája alkalmas interneten történő fizetésre, érdeklődjön bankjánál.

Utánvét

Készpénzes utánvétel szolgáltatás, + 499 Ft-ért igényelhető.

Visszaküldés

1152 Budapest, Telek u. 7.

Minden esetben bontatlanul és az eredeti számlával együtt kérjük a termék(ek) visszajuttatását!

Mindegyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük, jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét.  Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.